فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

 مدیر فرودگاه آبادان از افزایش پروازهای این فرودگاه در طرح نوروزی خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه آبادان، محمدرضا رضایی مدیر این فرودگاه در نشستی که با محوریت نوروز 92 برگزار شد، گفت: از نهم فروردین 92 بیش از 11 پرواز در مسیرهای تهران، بندرعباس، شیراز و مشهد به برنامه پروازی فرودگاه آبادان اضافه می‌شود.
وی گفت: با افزایش این پروازها تعداد پروازهای فرودگاه آبادان به 66 پرواز (رفت و برگشت) خواهد رسید.
مدیر فرودگاه آبادان همچنین یادآور شد؛ در نوروز سال جاری، 92 پرواز بیش از نه‌هزار مسافر را در مسیر آبادان جابجا کرد.
وی در ادامه از فرودگاه‌ها به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های سفر یاد کرد و گفت: ما به عنوان متولیان و مجریان پروازی در فرودگاه آبادان، مسئولیت مضاعفی برعهده داریم.
رضایی تکریم ارباب رجوع را اصلی‌ترین محور طرح نوروزی عنوان کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و افزایش جابجایی مسافر در این ایام، باید به این محور توجه بیشتری داشته باشیم.
مدیر فرودگاه آبادان همچنین از استقرار مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس به‌صورت سیار در زمان انجام پروازها در سالن ترمینال فرودگاه خبر داد.
گفتنی است؛ این نشست با حضور کلیه شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر، ایران ایرتور، آسمان، نفت و ارگان‌های پلیس، سپاه، بانک ملی و سوخت‌رسانی، فوریت‌های پزشکی و کلیه عوامل و واحدهای مرتبط با مسافر و پرواز تشکیل شد.



:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت